Geslaagd 15 jarig jubileum

Als bestuur van de stichting zijn we voortdurend bezig om samen plannen te maken en kijken we niet vaak terug naar alles wat er reeds is bereikt. Maar wat hebben wij een ontzettend leuke en geslaagde reünie ter ere van ons jubileum gehad met vele bekenden! Het was een programma met mooie presentaties en boeiende sprekers! De afgelopen 15 jaar is voorbij gevlogen…

Dit stimuleert om door te gaan met wat we doen. Ons vastbijten in vraagstukken, ondersteunen vanuit Nederland en samen werken aan betere zorg in Tanzania.

De aanloop naar dit event was op zich zelf al een feest om iedereen na al die jaren weer te vinden die een link hebben met het ziekenhuis. Dit blijven onze beste ambassadeurs in het vertellen en levendig houden van het verhaal over dat kleine bijzondere ziekenhuis ver weg in Tanzania.